
MSP Profitability9 דקות קריאה
למה רוב ה-MSPs מפסידים כסף על סייבר (ואיך מתקנים את זה)
סייבר אמור להיות קו השירות הרווחי ביותר שלכם. אצל רוב ה-MSPs הוא דווקא רוצח המרווחים הגדול ביותר. הנה מדוע — והתיקון התפעולי.
Menachem TaumanMay 10, 2026

סייבר אמור להיות קו השירות הרווחי ביותר שלכם. אצל רוב ה-MSPs הוא דווקא רוצח המרווחים הגדול ביותר. הנה מדוע — והתיקון התפעולי.

המחסום הגדול ביותר לצמיחת MSP הוא לא הביקוש — אלא כוח האדם. הנה איך להגדיל את ה-MRR וה-ARR שלך פי 3-5 עם הצוות שכבר יש לך.